מה זה דף נחיתה?

מה זה דף נחיתה? למה כל עסק צריך דף נחיתה?
איך לקוחות נחשפים לדף הנחיתה? 
וגם: מהם 3 הצעדים לבניית דף נחיתה מנצח?

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה זה הדף הראשון אליו “נוחת” הלקוח הפוטנציאלי, זהו דף אינטרנט פרסומי עם מלל מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו לייצר פניות מלקוחות חדשים.

למה מיועד דף נחיתה? איך עסק אמור להשתמש בדפי נחיתה?

דף נחיתה מיועד לייצר לך פניות על בסיס קבוע מלקוחות שמחפשים את השירות שלך באינטרנט. מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר אינטרקציה מיידית עם לקוח שמתעניין בשירות שלכם מבלי “להעמיס” עליו מידע. הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ליצירת קשר.

איך לקוחות נחשפים לדף הנחיתה?

לקוחות חדשים יכולים להיחשף לדף הנחיתה דרך פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל (דרך המודעות הממומנות של גוגל, פרסומת באתר כלשהו) במקרים כאלה תרצו להפנות את הלקוח שלכם ישירות לדף נחיתה ממוקד כדי למקסם את אחוז ההצלחה מהקמפיין שלכם. מומלץ לייצר לכל שירות עיקרי דף נחיתה נפרד כדי להעלות את אחוזי ההצלחה. ניתן גם ליצור על אותו עיצוב ורסיות שונות לדפי נחיתה.

למה אני בכלל צריך דפי נחיתה? למה לא להפנות לאתר שלי?

הרעיון שעומד מאחורי דפי נחיתה הוא כזה: למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ליצירת קשר או ביצוע פעולה כלשהי בדף הנחיתה (כמו רכישה או הצטרפות רשימת תפוצה).הלקוח שלך מחפש כרגע את המוצר / השירות אותו אתה מציע. הוא משוטט, בודק מתחרים ובדיוק במצב הזה שהלקוח שלך נמצא תרצה שהפעולה שהוא יבצע תהיה ליצור איתך קשר – אם תפנה את הלקוח הפוטנציאלי לאתר האינטרנט שלך אתה למעשה מפחית את הסיכויים ליצירת קשר!  למה? הסיבה לכך היא שבאתר אינטרנט יש אפשרויות ניווט והזמן שהלקוח ישוטט באתר במטרה “למצוא את מה שהוא מחפש” עשוי לגרום לו לנטוש ולעבור לחפש באתר הבא.הסיכויים שהוא יחזור לאתר שלך נמוכים. ולכן עם דף נחיתה אתה יוצר אינטראקציה מיידית.הצעדים לבניית דף נחיתה מנצחכדי ליצור דף נחיתה מנצח, שמייצר פניות של לקוחות חדשים לעסק שלך, יש לבצע את הפעולות הבאות  – על מנת שהפרסום באמצעות דף הנחיתה יהיה אפקטיבי ומוצלח:

בניית דף נחיתה

כתיבה שיווקית לדף נחיתה

הצלחת הפרסום שלך באמצעות דף נחיתה תלויה בעיקר במה שתגיד ללקוח ואיך שתבחר להעביר לו את המסר. לפני שתיגש לעצב את דף הנחיתה חשוב על הדברים הבאים:

  • קהל יעד: מי קהל היעד שלי, מה הוא אוהב? מה חשוב לו לדעת ולראות? איזה סוג שירות הוא מחפש?
  • צרכים ורצונות: על איזה צרכים, בעיות ורצונות השירות שלי עונה?
  • בידול ממתחרים: מה מבדל אותי מהמתחרים ואיך אדגיש זאת בדף הנחיתה?
  • אסור לפספס: איך אוכל להציג ללקוח את ההצעה כהזדמנות שלא ירצה לפספס?
  • תן לי סיבה: מה הסיבה שירצו ליצור קשר דוקא איתי? מה אציע כדי שהלקוח הפוטנציאלי ירצה להשאיר פרטים? איך אוכל לתמוך בכך?
  • סימוכין: אם יש לך המלצות, אישורים, פרסים שזכית ודברים ראויים לציון, שיתמכו ביצירת האמון בינך ללקוח – הדגש זאת בחלק התחתון של הדף, באופן קצר ותמציתי.כתיבה שיווקית נכונה לדף נחיתה תגדיל את כמות הפניות לעסק שלך 

עיצוב דף נחיתה

עיצוב מקצועי וממותג מותאם לעסק שלך יאפשר לך להעביר את המסר בצורה ברורה ומשכנעת יותר. ישנם סוגים שונים של עיצובים לדפי נחיתה, במקרים מסוימים דפי נחיתה עם עיצוב פשוט ונקי עושים עבודה מצוינת אך כל מקרה הוא אינדיבידואלי ויש לבחון את העיצוב המתאים לדף הנחיתה בעזרת הנראות הקיימת שלך באינטרנט ומחקר מתחרים ובהסתמך על הכתיבה השיווקית והרעיון שאנו מנסים להעביר בדף.

יתרונות של עיצוב דף נחיתה ממותג:

  • ליצור רושם ראשוני גבוה: איכות הפניות שלך והיחס של הלקוח הפוטנציאלי למוצר שלך נקבעת בין היתר על ידי הויזואליות – מה שאתה משדר
  • לעורר סקרנות ולעודד יצירת קשר: גרפיקה לא עמוסה וטופס ליצירת קשר בולט וברור
  • ליצור תחושה של אמון במותג: על ידי הצגת לוגואים / אסמכתא כלשהי / גרפיקה מתאימה…
  • לתמוך בהצעה השיווקית: נניח והצעתם שובר הנחה של 50% הציגו תמונה של שובר כזה בסמוך לטופס יצירת הקשר

עיצוב נכון של דף נחיתה ישפיע על איכות הפניות לעסק שלך ואף עשוי לסייע לך בתהליך המכירה!

התאמת דף הנחיתה לגוגל – דף נחיתה שגוגל אוהב

הדבר האחרון והחשוב לא פחות הוא לדאוג לכך שדף הנחיתה יטען בקלות בדפדפנים, שהוא יעלה מהר כאשר מגיעים אליו. דבר נוסף הוא שדף הנחיתה יהיה מותאם לגוגל – הטמעת מילות מפתח, טקסט עשיר וחי שגוגל יוכל לקרוא אותו על מנת שגוגל ידע לזהות את הרלוונטיות של מילות החיפוש לקמפיין שלך. פרמטר זה מסייע לשפר את אחוזי החשיפה והדירוג שלך מול מנוע החיפוש והקמפיינים אותם אתה מנהל.תכנות נכון של דף נחיתה יסייע לך להצליח עם הקמפיין הפרסומי שלך

להגיב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *